Online Markedsføring
Med analyse af trafik på din webside eller webshop får du en specifik måling på om din online markedsføring har den rette effekt
Online markedsføring adskiller sig markant fra traditionel markedsføring på ét punkt - man kan nøjagtigt måle effekten meget præcist. Ved annoncering i aviser, radio, fjernsyn m.m. ved man reelt ikke hvor mange der har set eller hørt din reklame. Det gør det svært at måle effekten og beregne om det har været en god investering. Og prisen for annonceringen vil være den samme uanset hvor mange der ser og reagerer på dit budskab. I teorien beregnes prisen baseret på læser- lytter- og seertal, dvs. du betaler også for alle dem der ikke ser budskabet.
Online Markedsføring er meget mere resultat orienteret. Generelt kan man sige at man betaler kun for det man modtager - f.eks. i form at klik på en annoncer (CPC Cost pr Click) eller antal visninger af ens annonce (CPM Cost pr Mille - prisen for 1000 visninger af ens annonce). Med god analyse af den efterfølgende trafik på din webside eller webshop får du en specifik måling på om din online markedsføring har den rette effekt.
Der er rigtig mange steder at markedsføre sig online. Vi hjælper gerne med at udarbejde en strategi for din online markedsføring, bla. at finde de helt rigtige medier i forhold til de produkter og ydelser du tilbyder din målgruppe, opsætte mål og styre efter dem.
Projekt Detaljer
TAGS : WEBDESIGN, Online markedsføring